Képeim

0 óra 2 perc

2010.12.25. 00:02 | csámbor | Szólj hozzá!

Viszlát Uram!

 

Keerem! Több, mint fél éve nem írtam! (jó kifogás) :) Azóta sokat változtam jellemben, gondolkozásmódban, átalakult a társaság ami körülvesz,(persze Rozi maradt) komolyabb embereket ismertem meg, komoly barátokra tettem szert. Rengeteg dolog történt velem azóta, fontosabb és kevésbé fontos dolgok!

Időrendben:

  1. Tán bunkóság ezt mondani, ha kell majd szégyellem is magam! DE kimásztam 2 tapasztalatszerző, de elég felesleges kapcsolatból.
  2. Voltam Legalja fesztiválon.
  3. Elkezdődött a suli és összejöttem egy lánnyal akit végre tényleg szeretek.
  4. Megismertem Matyit, elkezdtünk együtt zenélni
  5. Bevettük a bandába Nándit.
  6. Szalagavatóm volt.
  7. Elértem a krisztusi kor 9/15-ét. Buliztunk egy jót és megvolt az első úgymond KONCERTÜNK!
  8. És most karácsony este van, mindjárt éjfél és nincs jobb dolgom, mint emlékezni egy kicsit és írni a tyúxaros életemről. :)

 

Hagyok valami cukiságot holnapra is! :)

UI.:

 

JA és nincs karácsonyi hangulatom!

A bejegyzés trackback címe:

https://rhinathiol.blog.hu/api/trackback/id/tr412537779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása